Tuesday, June 1, 2010

Lastekaitsepäev

1. Juuni - lastekaitsepäev ja ma tegin ka endale blogi :)

Lastekaitsepäeva puhul oli plaan minna loomaaeda Lauraga. Linna me muidugi läksime, aga kohalejõudes avastasime, et loomaaia järjekord on kuni autoteeni, so loomaaed jäi ära.
Käisime selleasemel Mc'is, Roc Al Mares ja Rotermannis.
Rotermannis oli üks hääästi vahva draakon, kes pakkus kommi. Me läksime muidugi lähedale ja saime ka kommi ;)

Praegu on kell pool kuus ja ma ütleksin, et päev lõppes ikkagi suht sitasti.
Ma ei saa aru inimestest, kes puhtalt laiskuse pärast panevad teistele ära. Endale üllatuseks pole ma üldsegi pettunud, midagi muud polnud nagu loota..

Homme ja ülehomme on eri tunniplaan koolis - ainult mata ja esta. Põneeeevv.
Laupäeval on esta eksam. Ma tegelt üldse ei põe sellepärast, loodan loomulikule andele, kuigi hetkel tahaksin ma enda loomulikuande küll prügikasti visata :)

Aaagaa, adios amigos!

No comments:

Post a Comment